Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Сервис за родитеље

Parental ControlsСервис за родитеље Гимназије омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Овде можете погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Посета Планетаријуму и Галерији природњачког музеја у Београду

Created: Monday, 09 October 2017

Дана,07. Октобра 2017. године, према Плану стручног већа природних наука,реализована је посета Планетаријуму астрономског друштва ,,Руђер Бошковић’’ и Галерији природњачког музеја у Београду.

Ученици су имали прилику да допуне и прошире своја знања из физике/астрономије о планетама кометама, вештачким сателитима, круговима небеске лопте (еклиптика, небески екватор, меридијански круг, деклинациони круг и др.), странама света, небеским половима итд.
Посета је успешно реализована,уз постигнуте образовно-васпитне циљеве који ће имати дуготрајни и позитивни ефекат на развој наших ученика.
Вођа групе била је професорка Биљана Булатовић.

Залазак сунца 22. децембра 2014. године

Created: Friday, 26 December 2014

Фотографије заласка сунца изнад Инђије 22. децембра 2014. године на дан зимске краткодневнице...

Read more ...

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .