Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Семинар „Стопама првих ботаничара“

Датум креирања: петак, 28 септембар 2018

Покрет „Горана" Новог Сада организовао је семинар „Стопама првих ботаничара“ који се одржавао прва три викенда у септембру.

Програм је био предвиђен за младе од 17 до 22 године, а циљ је био да омогући младима да стекну компетенције на пољу ботанике, која је предуслов за проучавање и активну заштиту биодиверзитета, те такође служи и као алат за едукацију младих за самосталан научни и теренски рад у поменутом пољу.
Највећи део програма учесници су провели у природи, радећи на терену, у локалитетима Фрушке горе и Ковиљско-петроварадинског рита.
Једна од учесница овог семинара била је и Марија Радић, ученица четвртог разреда наше школе. Остварена је сарадња са покретом „Горана" и надамо се да ће се та сарадња наставити.

 

Погодака: 22

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .