Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Eдукацијa ученика о допингу у спорту

Датум креирања: среда, 28 март 2018

 У среду 21.03. ученици Наталија Ћалић и Борис Тиркајла, из медицинске школе ''7. април'' из Новог Сада одржали су едукацију ученика о допингу у спорту. Ученици ове школе су са завршеним курсем за едукаторе добили лиценцу и обавезу да шире свест о допингу у спорту, у организацији ''антидопинг агенције Србије''. Едуковано је преко педесеторо ученика трећег и четвртог разреда. Циљ је био да се покаже да у данашњем спорту човек иде преко граница издржљивости и узимањем недозвољених супстанци ризикује своје физичко и психичко здравље. Спорт би требало да буде само један животни сегмент у коме ћемо свакодневно побеђивати сами себе и бити бољи од себе самих, како би, као и у животу, у културној, духовној, и образовној сфери, достизали свој максимум.

Погодака: 118

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .