Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Сервис за родитеље

Parental ControlsСервис за родитеље Гимназије омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Овде можете погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

WAS LEPENSKI VIR AN ANCIENT SUN OR PLEIADES OBSERVATORY?

Датум креирања: уторак, 09 децембар 2014

Vladan Panković , Milan Mrdjen, Miodrag Krmar

Department of Physics, Faculty of Sciences, 21000 Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića 4. , Serbia, Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

Опширније...

ОРУЖЈА У ПРВОМ СВЕТСКОМ РАТУ

Датум креирања: четвртак, 06 новембар 2014

Извештај о реализацији мини пројекта "Oружја у првом светском рату" у оквиру пројекта "Страдање Србије у Првом светском рату"

Опширније...

TIME IRREVERSIBILITY BY A SIMPLE VARIATION OF THE MATHEMATICAL PENDULUM EXPERIMENT

Датум креирања: понедељак, 16 јун 2014

Vladan Panković, Darko Kapor, Vojislav Božić - Sremac

Department of Physics, Faculty of Sciences, 21000 Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića 4., Serbia , Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

Опширније...

TIME IRREVERSIBILITY BY SINGLE SPHERE ROTATION

Датум креирања: понедељак, 16 јун 2014

Vladan Panković, Darko Kapor, Vojislav Božić - Sremac

Department of Physics, Faculty of Sciences, 21000 Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića 4., Serbia , Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

Опширније...

NEWTON’S ROTATING ANTI-MACE (WITH TWO SPHERES)

Датум креирања: петак, 06 јун 2014

Vladan Panković, Darko Kapor

Department of Physics, Faculty of Sciences, 21000 Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića 4., Serbia , Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

Опширније...

NEWTON’S ROTATING MACE (WITH TWO SPHERES)

Датум креирања: среда, 04 јун 2014

Vladan Panković, Darko Kapor

Department of Physics, Faculty of Sciences, 21000 Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića 4., Serbia , Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

Опширније...

DE REVOLUTIONIBUS OF THE NEWTON’S SPHERES

Датум креирања: среда, 21 мај 2014

Vladan Panković, Stevica Djurović

Department of Physics, Faculty of Sciences, 21000 Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića 4., Serbia , Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

Опширније...

NEWTON’S BUCKET (U-TUBE) EXPERIMENT

Датум креирања: понедељак, 28 април 2014

Vladan Panković, Darko Kapor, Miodrag Krmar, Stevica Djurović, Milan Pantić

Department of Physics, Faculty of Sciences, 21000 Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića 4., Serbia , Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

Опширније...

AHARONOV-BOHM EFFECT: A QUANTUM VARIATION AND A CLASSICAL ANALOGY

Датум креирања: среда, 16 април 2014

Vladan Panković , Darko V. Kapor , Stevica Djurović, Milan Pantić

Department of Physics, Faculty of Sciences, 21000 Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića 4., Serbia , Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

PACS number: 03.65.Ta

Опширније...

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .