Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Сервис за родитеље

Parental ControlsСервис за родитеље Гимназије омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Овде можете погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

„Mamma mia“ представа

Датум последње измене петак, 16 јун 2017

Mamma mia!

Да позориште на Теразијама има одличне представе, уверили смо се више пута. Овога пута наш избор био је бродвејски хит "Mamma mia". 
25. маја 2017. године, присуствовали смо дивној причи која се одвија на мору. Сама представа је џубокс мјузикл, што значи да све песме које се у њој певају припадају једном извођачу или групи. У овом мјузиклу могли смо да чујемо све хитове чувене групе Аба, и то препеване на наш језик. Ово је представа уз коју публика плаче, али и игра... Петоминутне овације након предтаве рекле су све, то је уједно и најбољи поклон за глумце који могу да добију. Врхунски глумци - Јелена Јовичић, Слободан Стефановић, Ивана Кнежевић, Драган Вујић и многи други, уз феноменалне ансамбле балета, хора и оркестра, направили су ремек-дело које може да стоји раме уз раме са Бродвејом и Вест Ендом.

 

Погодака: 93

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .