Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Архива

Филтер

Календар уписа ученика у средње школе школске 2011/2012. године

Распоред такмичења за школлску 2010/2011 годину


Упис

...

Спискови ученика распоређених у Гимназију у II уписном кругу

Спискови

...

Спискови ученика I разреда по одељењима

...

Спискови ученика распоређених у Гимназију у I уписном кругу

Општинско првенство у рукомету

...

Школско првенство у малом фудбалу

...

МЕЂУОКРУЖНО ПРВЕНСТВО У МАЛОМ ФУДБАЛУ

...

Општинско првенство у малом фудбалу

...

Окружно првенство у скијању

...

Општинско првенство у одбојци

 ...

Резултати општинског такмичења

Takmicenje

Субота, 22.01.2011.године одржано општинско такмичење

...

Такмичење из математике

У суботу 22.01.2011. године одржано је општинско такмичење из матеметике....

Прослава школске славе

У четвртак 27.01.2011.  у фискултурној сали Гимназије oдржана je прослава школске славе Светог Саве.

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .