Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

УЧЕНИЦИ I-4 РАЗРЕДА ДРАМАТИЗОВАЛИ СУМЕРСКО-ВАВИЛОНСКИ ЕП О ГИЛГАМЕШУ

Created: Thursday, 11 December 2014

Пре неколико дана у учионици број 10 догодила се магија, древни сумерско-вавилонски еп о Гилгамешу је оживео. Уместо познатих лица то јутро на вратима учионице појавили су се Хумбаба, Енкиду и Шамаш.

Наиме, иницијатива је потекла од ученика, а они су и самостално успели да реализују овај пројекат. У представи је учествовао цео разред, свако је имао свој задатак, а сви су са огромним усхићењем успели и да тај задатак изврше. Костими, сценарио, музика, глумци, све као у малом позоришту, чак је постојала и публика. Целу представу је пропратило будно око професорице српског језика и књижевности, Драгице Савић, која није скидала осмех са лица.

GILGAMEŠ 01

GILGAMEŠ 02

GILGAMEŠ 03GILGAMEŠ 04GILGAMEŠ 05

Младен Бркић I4

Hits: 960

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .