Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Пoсета Фестивалу науке

Датум креирања: среда, 05 децембар 2012

У суботу 01.12. 2012. године ученици наше школе посетили су Фестивал науке 06 "Нема теорије", који је представио науку као неодвојиви део свакодневног живота, пружио инспиративан, нови и свеж поглед на различите научне области.

Програм фестивала науке обухватио је:

- 25 научних интерактивних поставки одређених научних области,
- Научне шоу програме које су изводили гости из иностранства као и домаћи учесници,
- Експеритинејџери зону – младих талената из средњих школа из Србије и иностранства,
- Инспиративна предавања „тешких" научних тема,
- Спој науке и уметности кроз различите инсталације,
- Радионице за ученике основне и средње школе.

Посетом фестивалу, ученици су кроз паметно-забавни програм увидели неодољивост науке, лаке као игра, лепе као уметност, узбудљиве као експеримент и забавне као шоу.

Погодака: 728

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .