Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Хумани ђаци

Created: Monday, 20 May 2013

Ученици прве године (I4) су покренули прикупљање добровољног прилога за жену која болује од леукемије. Идеју су добили након екскурзије, када им је враћен новац који је дат за депозит у хотелу у ком су одсели. Иако су новац могли да потроше на другом месту, они су одлучили да поклоне некоме коме је он стварно неопходан. Организовали су прикупљање прилога на нивоу целе школе.

Школа је подржала иницијативу ђака са одушевљењем, јер је заиста дивно видети овако младе људе који размишљају и делују на крајње несебичан начин. Овакве и сличне иницијативе су увек добродошле и ђаке треба подстицати и омогућити им реализацију, јер на тај начин они граде и негују праве вредности, што позитивно утиче на развој личности у адолесцентном добу.

Прилог РТВ:

{youtube}-cKygor-WGY{/youtube}

Hits: 1489

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .