Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Посета Музеју науке и технике и Природњачком музеју у Београду

Created: Wednesday, 08 October 2014

На основу Годишњег програма рада већа природних наука за школску 2014/2015 годуну, дана 4. 10. 2014. године реализована је посета Музеју науке и технике и природњачком музеју у Београду.

Ученици су према договору у 8,45 часова били испред паркинга Техничке школе где је био постављен аутобус агенције Армида турс. Тридесет ученика у пратњи професора физике Биљане Булатовић кренуло је пут Београда у 9,00 часова. Уследила је безбедна и нешто дужа вожња (заобилазница због радова на путу код Батајнице), тако да се у Београд стигло у 10,20 часова. Након регулисања улазница (најављена посета), без задржавања се ушло у Музеј науке и технике. Поставка музеја изложба „2. Круг"је веома позитивно утицала на ученике, интересовање за изложене експонате је било велико. На површини од 2.500м2 изложено је 400 предмета из 25 збирки груписаних у четири целине: 1. точак-машина-мотор, 2. комуникација, 3. човек и техника и 4. мера и број. Сваки експонат је обогаћен документима, фотографијама, аудио и видео материјалом, што је омогућило ученицима да задовоље своја интересовања на различитим пољима. Велику пажњу привукла је поставка „Буди у плус" где су кроз низ интерактивних радионица ученици били упознати са историјатом настанка новца, штампањем новца, вредношћу новца и слично. Други део музеја пружио је ученицима могућност да кроз експерименте утврде законе гравитације (крива соба, вртешка, полуга), схвате закривљене површине (смешна огледала, калеидоскоп), разумеју грађу ДНК молекула и друго.
Након два сата боравка у Музеју науке и технике, лаганом шетњом стигло се до Калемегданског парка и у заказано време 13,00 сати ушло у галерију Природњачког музеја, где је уз излагање кустоса музеја предочен биљни и животињски свет на земљи из геолошког доба мезозоика. Боравак од 30 минута, завршио се разгледањем изложбе диносауруса на отвореном простору парка.
Ученици су имали слободно време за боравак у граду од 13,30 до 17,45 часова, које су искористили за разгледање нове поставке тенкова на Калемегдану, присуствовали су снимању спота за филм „Мали Будо" и имали прилику да се фотографишу са познатим глумцима и личностима (Петар Стругар, Сергеј Трифуновић, Сара Јовановић) и незаобилазно посете McDonalds ресторан.
У 17,45 часова сви ученици су без кашњења испоштовали договорено време, уз жаљење за брзо протеклим даном, пуни лепих утисака, испраћени од стране бивших гимназијалаца, а сада београдских студената, кренули смо за Инђију у 18,00 часова.
У Инђију се стигло у 19,00 часова.
Ученици су похваљени од стране возача за понашање, дисциплину и хигијену аутобуса.
Реализована посета је у потпуности испунила планиране васпитно-образовне циљеве редовне и додатне наставе предмета физика и биологија.

пратилац групе:
Б. Булатовић, проф.физике

 

 

Hits: 608

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .