Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Ноћ истраживача 2015

Датум креирања: четвртак, 08 октобар 2015

У суботу 12. 9. 2015. ученици наше школе предвођени професорима изводили су научне огледе у склопу акције „Ноћ истраживача“.

На градском шеталишту ђаци Мирјана Барићак, Марко Ковачевић и Раде Обрадовић су изводили огледе из физике и то: Оглед са Ван де Графовим генератором , Теслиним трансформатором и куглом. Ученице Ирина Тепшић, Милица Радић, Кристина Вученовић, Милица Гашић и Николина Бјелиц су биологију публици приближили помоћу микроскопа. Док су духа из лампе призивали Никола Матијевић и Страхиња Богдановић показујући тако своје знање и вештине из хемије.
Као техничка и физичка испомоћ су нам се нашли Софија Алимпијевић , Михаило и Немања Шепа. Посећеност је била задовољавајућа, а одушевљење публике се могло уочити наручито у очима деце.

Diploma Noc istrazivaca

Погодака: 697

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .