Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

И Гимназијалци из Инђије грле за ретке

Created: Monday, 29 February 2016

Ученици Гимназије подржали су акцију ,,Загрли за ретке'', поводом Међународног дана ретких болести, од 21. до 27. фебруара 2016. године.

Акцију је покренула Национална организација за ретке болести Србије (НОРБС). Циљ је био прикупити што више фотографија загрљаја и окачити их на сајт у онлајн албум, а све како би се, с једне стране, оборио Гинисов рекорд (највише фотографија загрљаја у једном албуму), а, са друге, значајније, стране, подигла свест о проблемима оболелих, неопходности боље дијагностике и већој доступности савремених терапија.

Захваљујемо се свим ученицима који су своје загрљаје забележили на фотографијама и тако помогли један хумани циљ.

Све фотографије прикупљене у овој акцији доступне су на сајту www.zagrlizaretke.com, а у наставку су само неке од фотографија снимљених у нашој школи.

Hits: 806

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .