Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

SIMPLE VISUAL DEMONSTRATION OF THE FARADAY’S DISC PARADOX (AND CORRESDPONDING SYMMETRY BREAKING PHENOMENA)

Created: Tuesday, 08 April 2014


Vladan Panković, Stevica Ðurović, Miodrag Krmar, Darko Kapor

Department of Physics, Faculty of Sciences, 21000 Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića
4., Serbia, Gimnazija, 22320 Inđija, Trg slobode 2a, vladan.pankovic@ df.uns.ac.rs

PACS number: 03.50.De , 41.20. -q
Key words: Faraday's disc paradox, symmetry breaking

Read more ...

SIMPLE VISUAL DEMONSTRATION OF THE FARADAY’S DISC PARADOX

Created: Tuesday, 25 March 2014

Vladan Panković, Stevica Ðurović, Miodrag Krmar, Darko Kapor

Department of Physics, Faculty of Sciences, 21000 Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića 4., Serbia, Gimnazija Inđija vladan.pankovic@ df.uns.ac.rs

PACS number: 03.50.De , 41.20. -q
Key words: Faraday's disc paradox

Read more ...

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .