Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Окружно такмичење из одбојке

Created: Friday, 27 December 2013

Одбојкаши Гимназије су се победом на општинском такмичењу пласирали на окружно првенство где су 18.10.2013. године наступили у следећем саставу: Урош Грковић I-1, Миливоје Ашћерић I-3, Драгутин Петровић I-1, Страхиња Ковачевић II-3, Миленко Жунић I-1, Стефан Обрадовић I-1, Радован Проданић II-3, Стефан Милковић II-1, Милан Праштало II-4 и Александар Стојсављевић III-3.


У првом кругу играли су против селекције из Руме. И поред великих очекивања поражени су 2:0 у сетовима и тиме изгубили шансу за даљи пласман. За своје учешће на такмичењу Урош Грковић, капитен одбојкашког тима, рекао је да је и поред губитка од јачег противника веома задовољан пласманом тима и да је богатији за искуство које га је подстакло да и следећи пут дају све од себе и постигну што боље резултате.

odbojka2

 

Ана Брдар I1

 

 

Hits: 740

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .