Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

„Троја: историја – мит – Илијада – филм“

Created: Friday, 28 March 2014

Професорке Милана Лукић, проф. српског језика и књижевности, Снежана Стећук, проф. историје и ученице I1 Исидора Петровић, Јелена Веселиновић и Ана Брдар одржале су заједнички угледни час.
Тема часа била је „Тројански рат: историја – мит – Илијада – филм". Наше вредне ученице су за ову прилику припремиле ПП презентацију коју су представиле у сва четири одељења првог разреда.

Циљ часа је био да се повежу и продубе знања која су ученици стекли на часовима историје и књижевности, као и повезивање наученог са савременим виђењем Тројанског рата у филму Троја.
Одржана су три часа за четири одељења прве године.
Ученици су пажљиво слушали, посматрали, одговарали на питања, уочавали појединости, повезивали, запажали и објашњавали илустрације.

troja1


troja2

troja3

troja4

troja5

Hits: 1154

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .