Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

ИНТЕРВЈУ СА АСИСТЕНТОМ ПОЉОПРИВРЕДНОГ ФАКУЛТЕТА

Created: Friday, 30 May 2014

Одлучила сам се на интервју са асистентом Пољопривредног факултета у Новом Саду, Никола Пувачом, који је магистар пољопривредних наука. Недавно је објавио своју књигу под називом „Квалитет термички обрађене хране за животиње", те је и то један од повода овог интервјуа.

Наташа: Да ли нам можете рећи нешто укратко о себи и свом школовању?
Никола: Моје име је Никола Пувача и тренутно сам Асистент на Пољопривредном факултету у Новом Саду, на групи предмета везаних за Исхрану животиња. Основну школу сам завршио у Новим Карловцима, а средњу електортехничку школу – смер енергетика у Инђији. Пољопривредни факултет, смер сточарство, сам уписао 2003. године, где сам дипломирао и магистрирао и на коме ћу врло ускоро и докторирати.

Наташа: Да ли Вам је Пољопривредни факултет био први на листи жеља с обзиром на то да сте завршили средњу електротехничку школу?
Никола: (смех) ... Не, Пољопривредни факултет није био уопште на мојој листи жеља, али стицајем околности сам га уписао и негде на трећој години основних студија и заволео. Наставио сам своје школовање и усавршавање на њему до самог краја.

Наташа: Да ли Вам је било тешко након једног усмерања наставити са школовањем нечег што није ни слично предходном?
Никола: Морам признати да није било ни мало лако, али сваки труд се ипак исплати па тако и овај.

Наташа: Колико дуго радите на овом факултету?
Никола: На овом факултету сам провео укупно 7 година.

Наташа: Јесте ли задовољни својим послом?
Никола: Јесам, задовољан сам. Фантастично је радити са младим људима у настави, а и бавити се научно истраживачким радом.

Наташа: Како сте се одлучили на ову професију?
Никола: Све је кренуло некако спонтано. Први корак је био учешће на смотри научних и стручних радова студената пољопривредних факултета са међународним учешћем, на којој међу 50 учесника из 18 земаља освојио прво место за најбољи научни и стручни рад, као и изузетну нагарду Универзитета у Новом Саду. Након тога су уследила и друга такмичења у Москви, Пољској, Немачкој на којима су прва места наставила да се нижу, професори су за то имали слуха и вида и тако је моја будућа каријера кренула у том правцу.

Наташа: Када сте били млађи да ли сте размишљали, односно да ли сте мислили да ћете бити оно што сте сад, да ћете се бавити овим послом?
Никола: Не, никад. Никад нисам ни помислио.

Наташа: Чиме сте још желели да се бавите када сте били мађи, односно средњошколац?
Никола: Желео сам да будем професор Енглеског језика и књижевности, и рецимо да ми је то једна неостварена жеља.

Наташа: С обзиром да сте један од асистената сада већ бившег Министра пољопривреде проф. др Драгана Гламочића, да ли ми можете рећи како је радити са једним таквим стручњаком и великим именом?
Никола: С обзиром да си ми сестра одговорићу ти (смех), иначе бих прескочио одговор на овакво питање. Професор Гламочић је изузетно коректан, строг и тачно зна шта хоће. Много може да се научи од њега и пуно смо научили, како ја лично, тако и моје колеге, а и студенти. Задовољство је радити са професором Гламочићем.

Наташа: Какви су данашњи студенти, да ли Вас слушају?
Никола: Данашњи, јучерашњи, а верујем и будући студенти да ће бити сјајни. Ствар је само става и односа. Све су то млади људи на које треба гледати једнако себи и тада је сваки проблем превазиђен. Ја сам један од млађих асистената, али и један од најстржијих (бар тако колеге кажу ...смех...), са студентима имам одличну комуникацију и сарадњу. Без лажне скромности ћу сада рећи да сам један од најомиљених асистената. Код мене место за шалу увек има, али када мора да се ради озбиљно, тада мора и да постоји ред и дисциплина.

Наташа: Недавно сте објавили књигу под називом „Квалитет термички обрађе хране за животиње". Који био Ваш мотив за писање ове књиге?
Никола: Да, у праву си, недавно сам објавио књигу и морам признати да је наишла на леп одзив код читалаца који се ове овом облсти побољшања хранљиве вредности хране. Циљ, односно мотив за настанак овакве књиге је тај, да недостатак хране за становништво које се сваке године знатно увећава на глобалном нивоу, чини производњу хране изузетно значајним проблемом како у свету тако и у Србији. Циљ је био приказати решења за превазилажење овог проблема, која се одликују применом нових технологија, технологија у биотехнологији, односно биоиндустрији. Све остале детаље можете прочитати у мојој књизи (смех).

Наташа: Да ли имате можда у плану неку нову књигу или неки пројекат?
Никола: Нова књига је већ у припреми, па ето и она може бити повод за следећи интервију када угледа светлост дана.

Наташа: И за крај бих Вам се захвалила на издвојеном врему и упитала шта бисте поручили нашим ученицима?
Никола: Ја се захваљујем теби што си одабрала баш мене за интервју. Не знам шта бих могао поручити ученицима, будите своји, следите своје жеље, будите вредни, истрајни и „фурајте свој фазон", и све ће се исплатити на крају.

Наташа Пувача

Hits: 750

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .