Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Креативни час српског језика

Датум креирања: среда, 18 фебруар 2015

Будући да живимо у свету рачунара и развијене технологије, савремену наставу потребно је прилагођавати интересовањима, вештинама и способностима ученика. Профеорка српског језика и књижевности Милана Лукић одржала је један интересантан и другачији час од оних на који су ученици навикли. Она је повезала љубав према језику с љубављу према рачунарима и у информатичком кабинету одржала час који је био предвиђен за вежбање правописа. Ученици су овом приликом уз помоћ Политикиног сајта Правопас, чију је реализацију омогућило Министарство културе Републике Србије, вежбали правопис матерњег језика. Играјући игру Како се пише? ученици су на креативан и њима веома близак начин усвајали нова знања.

srpski cas 1

srpski cas 2

srpski cas 3

srpski cas 4

srpski cas 5

Мирјана Барићак III1

Погодака: 684

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .