Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Тијанин закон

Created: Tuesday, 31 March 2015

На иницијативу Ученичког парламента, ученици Гимназије одржали су у петак, 27.03.2015. године, у 1315 шетњу подршке „Тијанином закону“. У шетњи је учествовало неколико ученика из сваког одељења, а придружили су им се и директор школе, поједини професори и стручни сарадници. Ученици су припремили плакате са порукама подршке и прошетали од школе до Културног центра, привлачећи пажњу пролазника. Акцијом су желели да скрену пажњу јавности на једно важно друштвено питање и потребу његовог решавања. Овим гестом су показали да су друштвено одговорни и осетљиви на проблеме који нас окружују.

01 tijanin zakon02 tijanin zakon03 tijanin zakon04 tijanin zakon05 tijanin zakon06 tijanin zakon07 tijanin zakon08 tijanin zakon09 tijanin zakon10 tijanin zakon11 tijanin zakon12 tijanin zakon13 tijanin zakon

Hits: 632

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .