Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Предавање о инклузији

Датум креирања: среда, 14 октобар 2015

12063931 10205889580537279 1892862292 nШта је инклузија, које је право значење те кратке , а снажне речи и која је њена улога за нас и за друге – била су питања на која је члановима  Ученичког парламента одговор дала Гроздана Раденковић из удружења „Мој свет“.

Овом предавању су, осим тридесетак гимназијских ученика присуствовали и психолог, педагог и поједини професори наше школе. Један час међусобног разговора и размењивања мишљења је младим ученицима приближило инклузију, поруку коју она носи и снагу прихватања и разумевања. Снажни одјеци тих речи ускоро су се пронели кроз целу гимназију, а ускоро, надамо се, да ће стићи и у сваку основну и средњу школу у Инђији.

12165756 10205889570777035 1586628481 n   12165920 10205889581897313 1710609357 n  12166551 10205889568216971 1227778128 n
Погодака: 448

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .