Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Облик конструкције и пропорције

Датум креирања: четвртак, 15 октобар 2015

Ученици првог разреда наше школе нацртали су свој први рад из ликовне културе на тему „Облик и конструкција пропорције“.

Ђаци су угљаним штапићима радили на пак-папиру и покушали да на што вернији начин прикажу мртву природу. За поставку у холу школе задужена је професорка ликовне културе Бранислава Вранић. Кроз овај задатак вежбало се усклађивање облика предмета, однос њихових величина и њихове сенке. Ово је подстакло ученике да размишљају о ономе што претачу на папир и математички приступају односу величина у простору, док су са друге стране морали да пазе на волумен и текстуру одабране поставке. Такође ученици су могли да користе и белу креду, како би изразили тамније и светлије делове предмета. Најбољи радови изложени су на школском паноу.


Драган Васић и Ленка Радојевић I4

Погодака: 566

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .