Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Географско-историјски пано

Датум креирања: петак, 06 новембар 2015

Географско-историјски пано
Ученици који су у оквиру Географско-историјске секције посетили споменике Другог српског устанка урадили су пано који се налази у холу школе.

geografska2

Пано је испуњен сликама и занимљивостима које су везане за овај историјски догађај.
На радост и ученика и наставника договорено је да ће се у наредном периоду на огласној табли свакодневно објављивати оно што се десило одређеног датума, а под називом „Догодило се на данашњи дан“. Наш задатак биће да вам што чешће преносимо и да вас упознајемо са њиховим активностима и радом.
Ученици су осмислили и пано који ће симболично представљати секцију.

                                                                                                  geografska4          

geografska3

Погодака: 519

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .