Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Републичко такмичење из географије

Created: Friday, 25 March 2016

На републички ниво такмичења из географије пласирала су се два ученика наше школе: Исидора Шкрбић I3 која је освојила 62 бода и Немања Шепа, II3 са освојених 78 бодова. Они су својим добрим успехом на регионалном нивоу, које је одржано 19. марта 2016. године, обезбедили учешће на такмичењу највишег ранга.

"Спремали смо се скоро три месеца уз велику помоћ професорке Љиљане Жижић, која нас је и водила на такмичење. Такмичење је било тешко. За практични део нисмо имали довољно времена, али на крају је све испало добро. Републичко такмичење трајаће три дана, од 21. до 23. маја. Надамо се да ћемо добро урадити. У сваком случају презадовољни смо."

Немања нам је у поверењу рекао да је очекивао да ће се пласирати на републички ниво јер је сигуран да се сваки труд и рад увек исплати.

Исидора Петровић III1

Hits: 486

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .