Виртуелна учионица

virtuelna ucionicaВиртуелна учионица Гимназије је сервис за учење путем интернета (учење на даљину) који омогућава самостално учење и олакшава савлађивање градива. Могу да га користе сви ученици гимназије. После регистрације и пријављивања на систем постају вам доступни садржаји који се ту налазе као што су лекције, тестови, литература. . .

Портал мој есДневник

Parental ControlsПортал за родитеље и ученике  мој есДневник омогућава лакше праћење учења и владања ученика. Родитељи и ученици овде могу погледати тренутне оцене ученика из свих предмета, као и оцене из претходних школских година. Такође, овде можете видети и податке о изостанцима ученика, као и о њиховом понашању и владању на часу . . .

Швајцарска - пројекат "Мостови толеранције"

Created: Friday, 05 May 2017

Од 13. до 27. априла 2017. године ученици Весић Драган, Радић Марија,Кантар Кристина, Шаламон Катарина, Теодоровић Андриана, Орлић Марија, Шепа Немања, Кртинић Јелена, Младеновић Миљана и Киждобрански Александра ишли су у Швајцарску у оквиру пројекта „Мостови толеранције“. Учествовали су у многим радионицама на тему толеранције и дискриминације. Још више су проширили своје знање, стекли нове пријатеље и упознали нову културу дружећи се са ученицима из Молдавије.  Обишли су прелепе градове Луцерн, Цирих, Апенцел на Боденском језеру и врх Сантис.  Забавили су се у Технорами и на Рајниним водопадима, а засладили су се и у фабрици чоколаде где су пробали различите укусе.

Све ово им је пружило једно ново и незаборавно искуство, сећање и жељу за даљим напредовањем и трагањем. 

Hits: 489

Јутјуб канал

youtube logoЈутјуб канал Гимназије је место где се објављују видео садржаји о Гимназији, снимци разних дешавања и ученичких активности, као и занимљиви радови. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења актуелноси везаних за гимназију

Фејсбук страница

facebook logoФејсбук страница Гимназије садржи основне информације о Гимназији, као и разна обавештења. Уколико се пријавите добијате могућност лакшег праћења дешавања у гимназији као и бржег добијања информација . . .